Az intézmény területére szülő / gondviselő nem jöhet be 2020. október 01-től.
Az ügyintézés menete a titkárságon a következőképpen alakul.
Diákigazolvány igénylésének menete
A diákigazolvány megigényléséhez a Fő úti épület titkárságán kell az okmányirodán megkapott NEK adatlapot leadni. Lehetőség van a portáról felüzenni a titkárságra, ebben az esetben a gyermek lakcímkártyájának bemutatása mellett az iskolatitkár átveszi az adatlapot, és megigényli a diákigazolványt. Az iskolában 7.30-15.00-ig tudnak minket személyesen elérni.
Az adatlapot beszkennelve is tudjuk fogadni, fotózva viszont sajnos nem, mert úgy nem megfelelő minőségű. Ha ezt a megoldást választják, a NEK adatlap alsó felére valahová rá kell szkennelni a lakcímkártyát, és ráírni egy telefonos elérhetőséget. Az adatlapot a fabricziustitkarsag@veresegyhaz.hu e-mail címre tudják elküldeni.
ÁTIRATKOZÁS – ISKOLAVÁLTÁS MENETE
A NYOMTATVÁNYOK menüpontban elérhető az átiratkozáshoz szükséges adatlap, melyet kinyomtatva, kitöltve az iskola Fő úti épületének a portáján tudnak leadni, amihez csatolni kell a lakcímkártya másolatot. Ezután a titkárság elindítja az átiratkozást, szülővel/gondviselővel telefonon vesszük fel a kapcsolatot.
Ha a nyomtatást nem tudják megoldani, a portán átvehető a kinyomtatott adatlap. Kitöltve kell visszahozni, lakcímkártyával együtt, melyet be kell mutatni. (szülő és tanuló lakcímkártyája szükséges)
A 06307812117 -es telefonszámon tudnak egyeztetni az adatlapok átvételével kapcsolatban.
EGYÉB ÜGYINTÉZÉS
Egyéb ügyintézést kérjük a titkárság telefonszámán, illetve e-mail címén legyenek szívesek intézni.
További híreink...
Erdélyi élmények 2024
Sportsiker – akrobatikus rock and roll